Subject: Erihoolekandeteenuse e-tõend
From: Jaanus Mäe <[email-masked]>
To: PÄA Lääne <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Apr 2025 18:23:14 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Pöördume seoses erihoolekandeteenuste (kogukonnas elamise teenus, 
ööpäevaringne erihooldusteenus) e-tõendi taotlemisega.

Soovime erihoolekandeteenuseid osutama asuda järgmisel aadressil:
Jõesuu tee 4, Vihtra, Põhja-Pärnumaa vald, Pärnu maakond

Kas on võimalik väljastada vastav tõend, et antud hoone vastab 
tuleohutusnõutele?

Lugupidamisega

Jaanus Mäe

juhatuse liige

MTÜ Forma Casa
Rüütli 14, Pärnu, 80011

tel +372 5552 1999

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]